Яким би дбайливим не було відношення до автомобіля, уберегти його від появи дефектів та різноманітних подряпин немає можливості. Виникають дані поразки від несильних ударів та негативного природного впливу. За серйозністю шкоди пошкодження діляться на маленькі, великі та середні. Позбутися їх можна застосовуючи спеціальну для цих цілей полірувальну пасту.
Види ушкоджень лобового скла
Виникнення перших дефектів лобового скла відбуваються через 2-3 роки початку експлуатації транспортного засобу. Це, як правило, дрібні подряпини, невеликі сколи. Глибиною до 200 мкм та інші незначні дефекти. Часто такі пошкодження перебувають у місці району двірників. Для позбавлення від маленьких подряпин застосовують коло з повсті та масу з дрібним зерном. Такий спосіб полірувальних робіт веде до знімання шару 1 мк від товщини скла.
Середні пошкодження мають шкоду глибиною від 200 мкм до 300 мкм і видаляються за 2 прийоми. Першим з яких проводиться виправлення масою з великим зерном, що має у складі залізні сполуки та цирконієвий двоокис. Наступним прийомом йде кінцеве полірування, і проводиться вона пастою для полірування з дрібним зерном.
Глибокі подряпини мають глибину більше 300 мкм, і щоб їх усунути потрібен терпець і час, оскільки процедура ця кропітка і непроста. Для її проведення потрібні безбарвні полімерні матеріали та полірувальні суміші з великим зерном, у яких у складі є оксиди церію та хрому. Виробляючи шліфування скла, не можна знімати шар понад 20 мкм. Якщо обробка проходить неправильно, воно стає хвилястим і схожим на лінзу, що робить його небезпечним при водінні. Скло кілька разів шліфується крупнозернистою пастою, а наприкінці застосовується паста з дрібним зерном.
Засоби для полірування лобового скла
Особливості шліфування та полірування
Якщо пошкодження значне, слід проводити шліфування. Така процедура є складним процесом, який проводять шліфувальним кругом і за допомогою зернистої маси. Проводити таку роботу, якщо немає практики у цій справі, не рекомендовано.
Несерйозним ушкодженням вистачає лише процедури полірування, яка несе найпростішу механічну обробку та виконується із застосуванням спеціальної пасти.
Виробляючи роботи з полірування лобового вікна, необхідно постійно поливати його холодною водою з метою охолодження. Для цього добре підходить чиста вода з водопровідного крана, в яку додається небагато засобів для миття скла. Даний склад допомагає в полірувальному процесі, і запобігає нагріванню поверхні.
У гаражних умовах ця операція займає 3-4 години і потребує терпіння. Обробка з використанням кіл ЗТМ проходитиме швидше, ніж за допомогою пасти.
Засоби, якими не треба користуватися для полірування вікна
Знаходяться умільці, які вважають, що зубний порошок підходить для поновлення лобового скла. Однак це не так, у такий спосіб можна тільки зіпсувати вікно. Допустимо застосування зубного порошку тільки для товстого скла фар, для яких багато хто також використовують зубну пасту. З її допомогою можна оновити поверхню, якщо у ній неглибокі ушкодження. Для лобового скла зубну пасту також краще не використовувати, адже, крім неї, в автомагазинах продається велика кількість спеціальної автохімії.